Sprzedaż Call Center Pro

DataContact zapewnia profesjonalne usługi przychodzące i wychodzące call center dla Twojej firmy. Nasi teleagenci wykonują przychodzące i wychodzące połączenia telefoniczne zarówno od nowych, jak i dotychczasowych klientów. Dzięki naszemu profesjonalnemu pakietowi sprzedaży możesz uzyskać dowolną liczbę wysokiej jakości potencjalnych klientów.

Zgodnie z inbound marketingiem faceci DataContact świadczą takie usługi jak:

  • przetwarzanie zamówienia
  • Usługi rezerwacji
  • Kwalifikacja lidera
  • Wsparcie w przypadku przepełnienia i po godzinach
  • Bezpośrednia reakcja i wsparcie mediów

Według marketingu wychodzącego istnieją następujące:

  • Zdobywanie potencjalnych klientów
  • Badania rynku
  • Ustawienie terminu
  • Telesprzedaż i Upsells

Call center mogą być tworzone w domu lub zlecane na zewnątrz, w zależności od potrzeb organizacji. Usługi call center stworzyły niszę dla firm specjalizujących się w outsourcingu procesów biznesowych.

Wynajem stanowisk pracy operatorów na stałe lub na godziny, wynajem godzin pracy operatorów, wynajem urządzeń telefonicznych, linii telefonicznych i numerów telefonicznych, wynajem oprogramowania do telefonii elektronicznej (w tym organizacja menu głosowego, telekonferencje i automatyczne cold calling) oraz dostarczanie baz danych do dostarczania ofert handlowych to wszystkie możliwe usługi.

W większości przypadków call center to otwarte pomieszczenie biurowe, w którym pracują operatorzy. Z komputerem biurowym operatora może być połączony komputer osobisty lub sprzętowy cienki klient, a także telefon (słuchawka lub zestaw słuchawkowy) podłączony do switchy lub central telefonicznych.

Ponieważ istota połączeń przychodzących i wychodzących jest bardzo zróżnicowana, zazwyczaj obsługują je oddzielni operatorzy, choć często funkcje obsługi połączeń przychodzących i wychodzących są łączone.

W celu efektywniejszego zarządzania połączeniami, operatorzy są często zorganizowani w system wielopoziomowy: pierwszy poziom tych modeli składa się z operatorów prezentujących prosty zbiór informacji; jeśli dzwoniący potrzebuje więcej informacji, połączenie jest kierowane do operatora drugiego poziomu, który może posiadać bardziej szczegółowe informacje lub jest upoważniony do podejmowania konkretnych decyzji, który następnie przekierowuje skomplikowane, bardzo wrażliwe połączenia do operatora trzeciego poziomu, który może posiadać bardziej szczegółowe informacje lub jest upoważniony do podejmowania konkretnych decyzji.

W call center oprócz operatorów zatrudnia się menedżerów, personel techniczny i specjalistów od szkoleń. Centra telefoniczne mają duży wpływ na wydajność operatorów ze względu na zaawansowaną technologicznie naturę ich działań. Menedżerowie w centrum twierdzą, że ten poziom kontroli jest potrzebny, aby lepiej zaplanować ilość pracy i czas pracowników.

Centra telefoniczne są wykorzystywane przez większość organizacji do kontaktu z klientami, koordynowania i wspierania procesów sprzedaży produktów i usług, organizowania obsługi klienta i zapewniania “pierwszej linii” wsparcia technicznego.

Cechą centrów telefonicznych może być również interakcja z kontrahentami i dostawcami. Centra telefoniczne są wykorzystywane przez grupy rządowe, polityczne i publiczne do koordynowania komunikacji telefonicznej z ludźmi. Duże firmy i korporacje używają call center do wykonywania pewnych wewnętrznych zadań, takich jak zapewnienie pierwszej linii wsparcia biurowego i technicznego dla pracowników.