Call center
Telemarketing
Telemarketing aktywny i Customer Service.
Bazy Danych
Dobrze sprofilowane i aktualne bazy danych.
Fulfillment
Obsługa magazynowania, wysyłek i zwrotów.
Marketing bezpośredni
Integracja narzędzi marketingu bezpośredniego.

Centrum Obsługi Klienta - Contact Center

Infolinia to najszybsze i najłatwiejsze narzędzie pozyskania konkretnych informacji dla Klienta.

Infolinie DataContact obsługiwane są w 4 językach: polskim, angielskim, czeskim, łotewskim. Nasze infolinie zbudowane są w oparciu o najnowsze rozwiązania technologiczne. Dzięki elastycznemu modelowi rozliczania możliwe jest korzystniejsze zarządzanie kosztami. Dodatkowym atutem jest elastyczna obsada, która gwarantuje natychmiastową reakcję podczas nagłego wzrostu liczby połączeń na infolinii. Naszym Klientom oferujemy także badania jakości infolinii.

Rodzaje infolinii obsługiwane przez DataContact

Korzyści dla właściciela infolinii

Korzyści dla Klienta końcowego

Warunki subskrybcji

Nauczyłam się pokory do pracy i sukcesu

2014-04-22 12:36:41

Wywiad z Mariolą Woś ukazał się w portalu Callcenternews      Mariola Woś – z branżą związana od 2000 roku. Obecnie kierownik ...

GRUPA DataContact

ul. Jagiellońska 74
03-301 Warszawa
tel. + 48 22 763 60 00
fax + 48 22 763 61 00
email: kontakt@datacontact.pl